|
Kajalpennan
|
 |
« skrivet: Juli 29, 2010, 12:23:15 » |
|
Jag är lite nyfiken på varför det är så tyst om den här kollektionen? Är det bara jag som går i taket och bara måste ha ha ha?
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
SagaLina
|
 |
« Svara #1 skrivet: Juli 29, 2010, 12:26:21 » |
|
Ja du den kan man fråga sig... Jag hade helt glömt bort denna kollektion.... Vill också ha!
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Sminkan
|
 |
« Svara #2 skrivet: Juli 29, 2010, 02:23:24 » |
|
Finns den att köpa än? Jag tror det är tillgång som gör att det är tyst. Men jag vet inte. Det är ju så många galet vackra höstkollektioner i år, men helt klart är det en av dem och absolut ett måste ha!
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
SagaLina
|
 |
« Svara #3 skrivet: Juli 29, 2010, 02:31:34 » |
|
Finns den att köpa än? Jag tror det är tillgång som gör att det är tyst. Men jag vet inte. Det är ju så många galet vackra höstkollektioner i år, men helt klart är det en av dem och absolut ett måste ha!
Finns på Ebay i alla fall och Verde ser ut att vara en dupe till Zoya Edyta.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Kajalpennan
|
 |
« Svara #4 skrivet: Juli 29, 2010, 02:51:23 » |
|
Finns som sagt på ebay (och bynubar men der hjälper ju inte oss) men inte på beverly där jag normalt köper mina Nubar. Det rycker dock kraftigt i klickfingret på ebay..
Vi ha alla utom Rosso och Caramello
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Monticka
|
 |
« Svara #5 skrivet: Juli 29, 2010, 04:10:28 » |
|
Om det är den kollektionen jag har för mig (pallar inte googla), så vill jag bara ha Verde 
|
|
|
|
|
Loggat
|
Passion: smink och nagellack! <3
|
|
|
|
SagaLina
|
 |
« Svara #6 skrivet: Juli 29, 2010, 04:17:26 » |
|
Jag tror jag ska slå till på Verde, Vino och Arencia och kanske Vaso.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Purity
|
 |
« Svara #7 skrivet: Juli 29, 2010, 08:09:27 » |
|
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
maggie
|
 |
« Svara #8 skrivet: Juli 29, 2010, 08:14:29 » |
|
Yum! Verde vill jag ha!
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
sparris
Trade Count:
( 0)
Glad medlem

Antal inlägg: 26
|
 |
« Svara #9 skrivet: Juli 29, 2010, 08:16:45 » |
|
Den här kollektionen gör faktiskt inget alls för mig, trots goda förutsättningar(Nubar! Glass fleck!)  Är istället vagt småsugen på Essie Fall 2010 four-piece Mega Mini Gift Set, vilket gör mig lite förvånad för det är inget speciellt världsomvälvande med den kollektionen. Men på bild känns den...trevlig. (kan beskådas här http://www.lacquerized.com/2010/06/fall-2010-what-to-expect.html )
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Tintomara
|
 |
« Svara #10 skrivet: Juli 30, 2010, 09:13:58 » |
|
Jag är inte så där jättesugen på Venetian Glass faktiskt. Men Verde ser fin ut och jag gillar Caramello också. Oro ser fin ut på vissa, men den är nog alldeles för varm i tonen för att passa mig.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Minimänniskan
|
 |
« Svara #11 skrivet: Juli 30, 2010, 11:05:01 » |
|
Njäe, inget som tilltalar mig faktiskt. Rätt skönt, ska tilläggas för det blir ju så nedrans dyrt annars....
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Kajalpennan
|
 |
« Svara #12 skrivet: Augusti 05, 2010, 09:39:44 » |
|
Idag var jag och hämtade hem mina Venetian. Beställde alla utom Rosso och Caramello. Jag älskar dem
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|